2012. május 21., hétfő

Negyedik fejezet



-Mi az.Rosszúl vagy?
-Nem semmi bajom csak meglepődtem.
-Velem tartasz egy darabon?-egyre érthetetlenebb ez a fiú.Mégis mosoly derült az arcomra.
-Nagyon szívesen.
Beültünk a fa alá.Közel ült hozzám,éreztem az illatát,a biztonságot ahogy mellette vagyok.
-Mi történt veled eddig?-szinte suttogva beszéltem hozzá,nem akartam hogy bárki más is meghallja.
-Két farkas,három boszorkány és egy vámpír,ebből csak vámpírral nem verekedtem.
-Ezt nem mondod komolyan.Mégis mit tettél ,hogy ennyi mindenkibe belebotlottál?
-Nappal közlekedtem.-A földet bámulva mosolygot.-És veled?
-Csak egy farkassal és veled találkoztam.Miért mész nappal?
-Logikátlan ,de mindenki arra számít,hogy vámpír ként csak este megyek,én meg keresztbe húzom a számításokat.
-Te még itt is ilyen vagy?Minek bonyolítod túl?
-Bonyolítom?Csak tegnap és ma nappal haladtam 12 várost.
-Egész jó teljesítmény.-Nem mellesleg én 11 várost mentem.De neki ezt nem kell tudni.Bármennyire is kedvelem Danit,akkor se szeretném ha előttem érne be.
-Mit szólnál ha indulnánk?Napnyugtára Bölcskén lehetünk.
-Tűz a nap.Napszúrást fogunk kapni.
-Ugyan,ne legyél ilyen,a víz mellett megyünk nem lesz semmi baj.
Megadtam neki magam,felsegített és felvette a pólóját a többi cuccát bedobta a táskájába és útnak indultunk.
-Annyira örülök,hogy együtt mehetek veled.
-Dani nem sütött meg nagyon a nap?
-Miért?
-Nem fontos.
Mélyet sóhajtott.-Hallottad,hogy akarnak még egy gyakorlatot csinálni?
-Mi??
-Igen.-Teli képpel vigyorgott.-De azt csapatosra és ez után egy hónappal.
-Ezt nem hiszem el.Tényleg neked nem akkor lesz a záró vizsgád?Ez is mekkora hülyeség,sima gyakorlat aztán záró vizsga.
-Minket erre készítettek egész eddig.Szükségünk van ezekre a gyakorlatokra.A világban kevesen tudják,hogy mi létezünk de azok többsége meg akar minket ölni.Tudnunk kell hogyan védjük meg magunkat.
-Ki támadna meg minket?Max aki meg akar halni.
-Hiszed te.Te mit tanulsz törin?A vadászokról még nem hallottál?
-De,csak…-nem tudtam mit mondani,igaza van,ha kikerülünk a suliból nem csak „emberként” kell megfelelnünk ,de el kell kerülnünk ,hogy a vadászok ránk találjanak.A gyakorlat pontosan erre készít fel.

Naplementére valóban elértük Bölcskét. Dani megfogta a kezem és bevitt egy kis házba.Senki nem volt ott,de még bútorokat sem találtunk.
-Kipihenjük magunkat és elmegyünk kajálni,mit szólsz?
-Benne vagyok.
Elém állt és átkarolta a derekamat.-Van aki vár rád,mikor ennek vége?
-Csak aki téged is,egy tanár a keletinél.-Nem maradt köztünk semmi,az ajkainkat csak milliméterek választották el egymástól.
Puha ajkai az enyémhez értek.Szorosan magához húzott és lefektetett a földre.Ajkai a nyakamra tévedtek,perzselő forróságot hagyva maguk után.Levette a pólóm és a sajátját.Izmai megfeszültek ahogy a mellkasára tapasztottam a kezem,a tenyerem alatt a bőre langyos volt.
-Meleg vagy.
-Te hevítesz fel.-Ajkai vissza találtak hozzám.
Már a nadrágom gombjával játszott mikor ,hirtelen emlék tőrt rám.Vadász tanár úrral órán verekdetünk.Folyamatosan elgáncsolt és földre kerültem.Az egyik ilyennél őt is magammal rántottam,a teste az enyémnek feszült,meleg bőre ruhán át is perzselte fagyott tagjaimat.
-Fehevítesz Anna.-Meleg lehelete a nyakamat égette.Pont mint most Danié, ez rántott vissza a jelenbe.
-Dani kérlek.Nem akarom itt és nem most.A vizsga közepén vagyunk,arra akarok koncentrálni.-Bűntudat fogott el,hogy egyáltalán eddig hagytam elfajulni a dolgot.
Kipattantam alóla,felvettem a pólóm,elkaptam a táskám és futásnak eredtem.Hatalmas hiba volt,hogy csak úgy elszaladtam,belemerültem a saját gondolataimba és elvesztettem az irány.A házak között kóvályogtam mikor Dani talált rám.Nagyon mérgesen nézett rám.
-Sajnálom Dani,én csak..nem is tudom..szóval a gyakorlat miatt és..ígérem ha haza értünk..-Olyan jobb horgott kaptam,hogy elvesztettem az egyensúlyom és métereken át csúsztam a betonon.-Dani mi a..?
Felpattantam készen rá,hogy kivédjem a következő támadását.
-Ha nem velem vagy,akkor ellenem,te mondtad,hogy  a gyakorlatra kell koncentrálni,akkor elintézem,hogy lelassulj.Hidd el nem szívesen teszem,nagyon megkedveltelek.
Elvesztem,nem csak Dani ellen nem vagyok képes küzdeni,de a jelenléte több kérdést vetette fel bennem mint valaha bármi más.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése