2012. augusztus 5., vasárnap

Tizedik fejezet

Csengő után a magyar tanárunk elmondta,hogy a hangos bemondón kapunk majd bejelentést.Mindeki izgatottan várta mi lehet az kivéve Lizzi és én.A hangosban az igazgató asszony hangja csengett.
-Diákok,sok pletyka kelt szárnyra egy második gyakorlatról.Elárulom,hogy igazak.Holnap hajnalban indultok.-Mindenkibe bele fagyott a levegő.
Végig hallgattuk amit eddig is tudtam Alextől.Majd bemondták az első 64 nevet és kérték maradjunk mi a termeinkben.Mindenki félállt és távozott a teremből.
-Először is gratulálok Anna a teljesítményedért.-A tanár úr elém sétált.-Te leszel a tizes csapat vezetője.Vörös ruhát kaptok és 10 dolgot kell időre megtalálni.Tartsd egyben a csapatodat,gyűjtsétek be a szükséges dolgokat és éljétek túl.
Felálltam és kimentem.Lizzi és Alex a kapu előtt vártak rám.Szorosan magamhoz öleltem Lizzi-t.
-Akárkihez kerűlsz is ígérd meg,hogy túléled!Nem mész bele felesleges vitákba a rangot illetően.Nem vagy farkas,nem számít ki az alfa a csapatban.
-Rendben.-Sírni kezdett,amitől tiszta vér lett a pólóm.
-Semmi baj Lizzi.Mi túl fogjuk élni.
-Alex te tudod ki melyik csapatban lesz?-Lizzi hüppögve és szemet törölgetve kérdezte.
-Nem,holnap reggel rakjuk össze őket.De most menjetek.
Lizzi elment,mi felszálltunk a buszra.
-Most muszáj haza mennem.
-Tudom kincsem.Minden rendben lesz,csak pihend ki magad.
-Úgy lesz.
Anya és apa furán nézett rám mikor haza értem.Elmagyaráztam nekik mi is történt,teljesen bepánikoltak.Minden fontos dolgot bepakoltam egy táskába és hamar lefeküdtem.
Hajnal négykor keltem és ötkor már a sulinál voltam.A csapat vezetőket egy külön terembe vezették,átadták a ruhákat majd elküldtek minket.A ruhám sötét vörös és valami rugalmas anyagból készűlt.Felöltöztem és felkötöttem a hajam,a táskám beraktam az öltöző szekrényembe és kimentem a torna csarnokba.Egy eldugott részen vártunk.A vezetők között találtam ismerősöket de ami meglepett,hogy Dani nem volt köztük.Még csak az első 64-be sem jutott be,mekkora hülye.
-És íme a csapatok vezetői.-Mindenit egyesével kezdtek bemondani.-Szűcs Anna a vörös csapaté.
Kiléptem a többiek mellé és kerestem a csapatom.Hatalmas megkönnyebülés volt mikor kiszúrtam Lizzi-t és meglepetés mikor megláttam,hogy ugyan olyan vörösben van mint én.Azonnal oda szaladtam hozzá és szorosan magamhoz öleltem.
-Hála az égnek.Így szemmel tarthatlak.
-Biztos Alex intézte így.
-Bocs,hogy zavarok édesem.-Riadtan kaptam oldalra a fejem.Dani feszített mellettem vörösben.-Úgy néz ki hozzád kerültem.
-Ha ez is Alex műve én megölöm.-Suttogtam Lizzinek.-És ki van még velem?-Kérdeztem a tömegbe.
-Hát úgy látszik én.-Misi az alattam járó farkas fiú lépkedett mellénk félénken.-És még azok ketten.
Az „azok ketten” Klárát Dani boszorkány csaját és egy első éves varázslót,Attilát takarta.
-Ez remek lesz.-Duzzogtam Lizzinek.
-Kedves diákok!-Az igazgatónő hangja töltötte meg a termet.-Mindenki itt van?Megtaláltátok a csapataitokat?-Mindenki bólintott.-A tanárok kiosztják a listát.AZ elsőre 3 napotok van,de összességében 30.A legjobb idő és az utolsó tárgyat megtaláló csapat nyer.Azt hiszem nem kell emlékeszeztetnem titeket,hogy egymást tilos megölni.A kűrt szóra indultok.
Megkaptuk a lapot Alex-től és gyorsan átfutottuk.A első a listán a marcipán vámpír.
Megszólalt a kűrt és futásnak eredtünk.Nem mentünk messzire a sulitól,a legközelebbi parkban álltunk meg.
-Szóval marcipán vámpír.-Gúnyolódott Misi.-Csupán egy cukrászdát kell találnunk.
-Ne hidd,hogy ilyen egyszerű.-Válaszoltam.-Biztos van benne valami ami miatt nehéz lesz.De elsőként menjünk be a legelső cukrászdába.Válljunk szét és úgy menjünk.Fél óra múlva ugyan itt.
Mindannyian útnak indultunk.Csak remélni tudom,hogy a társaim tényleg vezetőnek tekintenek és nem állnak neki egyedül a dolgoknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése