2012. május 5., szombat

Egy másik világ:Előszó


Egy Másik Világ:Előszó

Én szeretem, az életemet bár még csak 17 vagyok. Év elején kerültem át egy különleges iskolába. Ide csak farkasok, boszorkányok és vámpírok járnak. Persze a tanáraink között van néhány ember is. Megvan a módja hogyan különböztetnek meg minket,hiába tudjuk mi egymásról milyen fajba tartozik az illető kötelező az egyenruha. A boszorkányoké zöld jelezve a természettel való kapcsolatukat;a farkasoké kék mutatván,hogy ők ki mehetnek a napfényre és végül a vámpíroké piros mivel véren élünk. Egyébként a született vámpírok is kimehetnek a napra,éppen emiatt csináltak nappali és esti tagozatot. Na de a lényeg. A nevem Szűcs Anna  és magyar vámpír vagyok. Egy budapesti közép iskolába járok,a vámpírok táborát erősítve. És most következik eddigi életem legkeményebb feladata:az év végi terepgyakorlat. És valóban olyan kemény mint amilyennek hangzik. 

2 megjegyzés: