2012. május 6., vasárnap

Első fejezet


1 fejezet

Reggel anyám keltett,hogy idő van ,mennem kell a terepgyakorlatra. A keleti pályaudvarnál találkoztunk mindannyian. A barátnőim persze izgulnak mégis csak kidobnak minket valahol az isten háta mögött és onnan kecmeregj haza. Nem egyszerű faladat. Lizzi a legjobb barátnőm amint meglátott a nyakamba ugrott.
- -Nem hiszem el,hogy máris itt a terepgyakorlat. Máris május vége lenne?-Ő eddig csupán 2 szer tette meg a gyakorlatot.
- -Mint látod. De ne félj hisz nem visznek olyan messzire.
- -Úgy gondolod? 7 nap áll a rendelkezésünkre vissza érni. Számold bele ,hogy mi vámpírok milyen gyorsan tudunk közlekedni. Szerintem át visznek a határon.
- -Ugyan Lizzi.7 nap nem olyan sok ha meg is kell találnod hol vagy.
-  -Ebben van..- Nem tudta befejezni a mondatot mert az igazgatónő hangja félbe szakította.

- -Kedves diákok! Itt az idő. A tanáraitok ötösével csoportba szednek titeket és indultok.
Nem vártak sokat. Azonnal meghallottam a nevem Vadász tanár úrnál.A tanár úr magas kb 190 cm magas és kisportolt ami egy közelharc tanárhoz illik,csodás barna szemekkel. És ami még jobb,hogy nem rég lett tanár,alig lehet több 26-nál.Elég sok órám van vele,mondanom sem kell,hogy elég közel kerültünk egymáshoz,persze tartva a tanár,diák kapcsolatot.Rajtam kívül még két farkas és két boszorkány állt ott. Velük indulok útnak. Még egy búcsú pillantást vetettem Lizzire és reménykedtem benne,hogy mind ketten túléljük ezt a túrát. A tanár úr bekötötte a szemünket és bevezetett egy hatalmas terepjáróba ahol már a sofőr minket várt.
- -Nos gyerekek a hátizsákok. - Mindenkinek a kezébe nyomtak egy-egy fekete zsákot. Az autó pedig útnak indult. – A táska tartalma térkép,iránytű,2 liter víz,fél doboz gyufa és rengeteg tároló hely. Mint az az igazgatónő mondta 7 nap áll a rendelkezésetekre,hogy vissza jussatok a Keleti pályaudvarhoz. Minden nap lesz ott valaki aki csak az érkezőkre vár. Az első 10 befutó mentesül az írásbeli vizsgák alól az utolsó 10 pedig újabb lehetőséget kap a gyakorlatra. Az utolsó 10-be nem tartozik bele az időkorlátot túllépők és azok akik feladják. Erről jut eszembe,az iránytűkön van egy gomb,ha azt megnyomjátok tudatjátok velünk,hogy feladtátok és a pozíciótokat is elárulja. Az ebbe a kategóriába tartozók szintén megismételhetik a gyakorlatot de nekik nem kötelező,ha megfelel az egyes nekem mindegy.- Ezzel a tanár úr befejezte és már csak a motor zúgását lehetett hallani. Sorba tették ki az útitársaimat míg csak én maradtam. Nagy nehezen én is megérkeztem. Vadász tanár úr kisegített a kocsiból és távolabb vitt.
- -Figyelj rám Anna. Beraktam neked egy meglepit. És nagyon remélem ,hogy túléled a dolgot. - Utána hivatalos hangnemre váltott. - Várj 2 percet és csak utána vedd le a kendőt. Remélem nem kell  mondanom,hogy nem használhatsz semmilyen személyszállítót.
-  -Nem tanár úr.
-  -A keletinél találkozunk.
Azzal otthagyott a tűző napon. Vártam míg elhalt a kocsi zaja és levettem a kendőt. A játék elindult.

1 megjegyzés: