2012. július 22., vasárnap

Nyolcadik fejezet


2 hét  telt el a gyakorlat óta.Még mindig nehezen hiszem el,hogy az első tíz között voltam,és hogy együtt vagyok Alexxel.Ami még nagyobb  meglepetést okozott az az volt,hogy Lizzi az utolsó tízben érkezett be.Meg kell ismételnie az egészet és mellette a többi év végi vizsga is ott van neki.Én pedig innentől kezdve lógathatom a lábam.A múlthéten mondtuk el a szüleimnek,hogy Alex és én járunk.Mit ne mondjak eléggé kiakadtak,de azt mondták,hogy mivel jól sikerült a terepgyakorlatom szabad vagyok,felnőtt.Most majd több időt lehetek Alexnél.A hétvégémet ott töltöttem így együtt érkeztünk az iskolához.A buszon még körbe kémleltünk láthat-e minket valaki,majd búcsú csókot váltottunk és tanár-diák kapcsolatra váltva leszálltunk.A megállóban Lizzi várt rám.
-Szia Lizzi!-Egymás nyakába borultunk.
-Szia Anna!Jó reggelt tanár úr!
-Jó reggelt!Készülődik a gyakorlatára Lizzi?
-Gőzerővel.
-Akkor az órámra is készen áll?Ma három lesz egyben.
-Hogy mi?Mikor?-Ezen kiakadtam mert a hétvégén egy szóval sem említette a dolgot Alex.
-Most.Az első három órájuk velem lesz.A héten nem lesz a matematika tanárnőjük.Én vettem át az óráit.
-Ez frenetikus lesz.
-Az cinizmus volt a hangjában Anna?-Költői kérdés volt ez Alextől mert válasz várás helyett elment.
-Na elmondtad anyádéknak?-Lizzi izgatottan karolt át.
-El.Fenőtként kezeltek és áldásuk adták ránk.-Álmodozva néztem Alex után.
-Csak kevésbé látványosan csináld mert mások is rájönnek és abból baj lesz.
Igen,nem tudhat senki a kapcsolatunkról csak a legjobb barátok mint például Lizzi.Ami egy ilyen iskolában elég nehéz feladat.
-Három kimerítő óra a szerelmeddel.Egy élmény lesz.
-Nekem mondod?
Tesi ruhában ültünk a csarnok előtti padokon,Alexre várva.Közben a szokásos pletykálkodás hangzavarába veszve.
-Nem is meséltem.Pénteken hallottam,hogy lesz még egy terepgyakorlat.Mindenkinek.-Erre már oda kaptam a fejem.-Az előzőből az első tíz vezeti a csapatokat és hozzájuk kerül majd az utolsó tíz.
-De azok hatalmas csapatok lennének.-Későn vettem észre,hogy ezt hangosan mondtam ki.
-Ezek a biztos csoport vezetők,rajtuk kívül is lenne még.
-Befáradnának a hölgyek is?-Alex egy szexi félmosolyt vetett ránk.-Kezdhetik a bemelegítést.
Ameddig bírtam csöndben végeztem a gyakorlatokat.A levezetésnél jártunk mikor újra beszélgetni kezdtünk a lányokkal.
-Miért csinálnának még egy gyakorlatot?-Kérdeztem halkan.
-Ezek csoportosok lesznek ,mint mondtam.-Dóri válaszolt morcosan.
-Mégis minek?
-Ha lehet végezzék csendben a nyújtást hölgyeim.-Alex szúrós szemmel nézett ránk.
-Nem tudom.-Dóri újabb suttogása hallatszott mellőlem.
-Nincs elég idő rá a többi év végi vizsga mellett.
Alex barna szemei jelentek meg felettem.-Anna ha kérhetem maga is csendben dolgozzon.
-Természetesen tanár úr.
-Én is tudom,hogy nincs idő rá.Állítólag megakarják hosszabbítani a tanévünket.-Rendíthetetlenűl kaptam a válaszokat Dóritól.
-Elég volt!Dóri és Anna,maguk óra után is itt maradnak.Kapnak büntető feladatokat.
Duzzogva dolgoztunk tovább.
-Még egy levezető futás és vége az órának.Rajta!
-Érvelnünk kellene a tanároknál,hogy ne legyen ilyen.-Olyan halkan mondtam amennyire csak tudtam.
Viszont Dórit válaszát Alex kiabálása előzte meg.-Nem volt elég érv a csendben maradásához a büntetés Anna?Duplát kap!!És fogja be végre!-Még soha nem hallottam így kiabálni.Nem hittem,hogy a kapcsolatunk miatt kíméletesebb lesz velem az órán,de azért ez durva volt.
A többiek elmentek ,csak mi hárman maradtunk.
-50 fekvőtámasz hölgyeim.-Csendben tettük a dolgunk.-Milyen órájuk lesz?
-Etikett.-Válaszoltuk félénken.
Alex eltűnt,de mire végeztünk a fekvőkkel visszatért egy papírral.
-Adja od a tanárnőnek,igazolja miért késett.Majd Anna is kap egy ilyet.Most mehet.
Dóri feltápászkodott és elment.Alexxel a tanáriába mentünk.
-Mi lesz a büntetésem tanár úr?
-Ezt a kiabálás ért kapom igaz?-Nem feleltem.-Mit szólnál egy vacsorához ma este?Kiengesztelés képen?A büntetés meg majd este.-Egy sokat sejtető mosolyt kaptam.
Adtam egy csókot és megöleltem.-Nem tudok rád haragudni.De lenne egy kérdésem.
-Ne kímélj.
-Mi van ezzel a csoportos terepgyakorlattal?
-Szóval ez volt olyan fontos neked ma.Még mi sem tudjuk,ma lesz a megbeszélés a következő órában.Amiről haza mehettek,ha nincs több órátok.
-Nincs.Meddig akarsz „büntetésben”tartani  az etikett órámon?
-Ameddig csak lehet.-Szenvedélyesen megcsókolt és felültetett az asztalra.-Nem vagy éhes?-Kissé oldalra billentette a fejét.
-Itt nem lehet.Megtudnák a dolgot.
Szorosan magához húzótt és tovább csókolt.Kicsengő elött pár perccel engedett el zuhanyozni.Mondanom sem kell,hogy nem értem be etikett órára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése